Jump to content

Ikke lenger Capt. skuteløs

Mariell

Recommended Posts

Så ble det båt i år alikevell. :flag::flag: :flag:

Har akkurat skrevet under kontrakten på en Scan Baltic 85 mod.

Båten så bra ut og "smørbrødlista" var lang så da var ikke hu mor til å stoppe. Hun har alltid ønsket seg en Baltic. Eneste som manglet var komfyr.

Litt for liten motor VP TAMD 40B, men hvem har dårlig tid på vannet? Marsher vistnok på 14knop

båten står for øyeblikket på land, så hvis alt tekniskt fungerer som det skal, blir det overtagelse av nypusset og vårklargjort båt i uke 18.

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Gratulerer! :flag:

Det var ikke verst pris på denne. Ser ut til å være godt tatt vare på, og en del nytt.

En bekjent har samme modell. Han har flytta byssa ned, og fått bedre uteplass og mer sitteplass ute.

Har liker imidlertid ikke at pulpit ikke er i syrefast, men forkrommet. Han får den aldri helt blank da overflaten er slitt. Syrefast kom i -86 tror jeg.

Du blir sikkert fornøyd med båten. Det er vanskelig å få en like praktisk båt med mye plass til bedre pris. Noe skruing må du nok regne med.... .

Angrer nesten litt på at jeg solgte Nordic`n i fjor høst. :smiley:

Lykke til med fin feriebåt! :sailing:

Husk  bollene mann, husk bollene !!!!!!! (for uinnvidde, intern humor......)

Gratulerer, nå er det bare å stake ut kursen mot treffene etc.....

Håper vi treffes  :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Har allerede begynt fintenkingen på hvor vi skal få plasert bolle og pizza krematoriet. :lol:

Gratulerer! :flag:

En bekjent har samme modell. Han har flytta byssa ned, og fått bedre uteplass og mer sitteplass ute.

Har liker imidlertid ikke at pulpit ikke er i syrefast, men forkrommet. Han får den aldri helt blank da overflaten er slitt. Syrefast kom i -86 tror jeg.

Du blir sikkert fornøyd med båten. Det er vanskelig å få en like praktisk båt med mye plass til bedre pris. Noe skruing må du nok regne med.... .

Angrer nesten litt på at jeg solgte Nordic`n i fjor høst. :smiley:

Lykke til med fin feriebåt! :sailing:

<{POST_SNAPBACK}>

Så det samme som din bekjent. Pulpit tror jeg skal bli vansklig å få blanke. For bruke båten som den er nå i sommer. så blir det vel noe ommøblering og skruing til vinteren tenker jeg.

Takk for alle lykkønskninger.

Mariell (som sikkert ikke for sove inatt).

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...