Jan Olav Lohne Startet 25.August.2014 Link til dette innlegget Startet 25.August.2014 Har gått til anskaffelse av en åpen 14 foter og har også skaffet meg en 20hk med lang stamme. I den anledning så tenkte eg å bygge opp hekken siden båten i utgangspunktet er beregnet til kort. Men eg trenger noen råd og gjerne bilder på veien da eg er litt usikker på hvordan det skal gjøres. Kan nevne at eg har tilgang til alt mulig av stål, alu og rustfritt der eg jobber. Håper på noen gode tips og råd som sagt [emoji3] Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Velkommen på forumet. Siden hva du skal gjøre er relativt avhengig av hvordan det ser ut på båten du har i dag, så skal du se at en beskrivelse av den hakken som er der i dag, eller aller helst et bilde vil gi deg bedre svar. Hvor mye må du bygge opp? Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Jan Olav Lohne Svart 25.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Takk for det. Såvidt eg har klart å lese meg til så er det 5 tommer den må opp. Eg skal hente båten i morgen og legge ut et bilde da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.