fjordakongen Startet 21.April.2005 Link til dette innlegget Startet 21.April.2005 Hei har fått meg en cetrek kartplotter(chartnav 345) og har ingen anelse om hvordan jeg skal bruke den,mangler også kart over vestlandsfjordene.har noen en bruksanvisning og kart chip over vestlandsfjordene hadde jeg blitt veldig glad Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 21.April.2005 Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 (redigert) Kan dessverre ikke hjelpe deg med kartchip, men jeg vil tro du kan laste ned brukermanual her. Redigert 21.April.2005 av SkipperMorse (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
fjordakongen Svart 21.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 Tusen takk for hjelpen,det virket som om serveren til de forskjellige linkene var nede nå,men jeg skal forsøke igjem en annen dag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.