oblygre Startet 25.August.2014 Link til dette innlegget Startet 25.August.2014 Har nett skifta fenderlist på ein Tobias 15', og ville gjera hatt fenderlistbeslag i baugen og på hjørnene bak. Eg har dette på ein Rana 13' eg har, men eg har ikkje funne dette hos nokon forhandlar. Nokon med gode forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Prøv Kjell Hopen Plastindustri i Austrheim, det er han som har fabrikkert båten. Sitér dette innlegget Link to post
oblygre Svart 26.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2014 Desse båtane vart ikkje levert standard med desse beslaga, så eg reknar med han har ikkje dei, men eg jobbar med ein som bur på Njøten, så eg skal be han sjekke. Alternativt så får eg bøyd til nokon, men ein sparar jo noko tid på å få dei ferdige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.