paalmd Startet 27.August.2014 Link til dette innlegget Startet 27.August.2014 Hei, har endelig fått kjøpt meg båt for første gang nå og må nok ta fatt pusse papiret . Personlig syns jeg båten ser fin ut men litt utenforstående eksperthjelp anbefaler å vaske med aceton, pusse den og male den opp igjen. Blir et spennende prosjekt å prøve seg på utover høsten :) Sitér dette innlegget Link to post
paalmd Svart 27.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2014 (redigert) Redigert 27.August.2014 av paalmd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 Hvordan går det med oppussingen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.November.2014 Link til dette innlegget Svart 2.November.2014 Hvorfor male en båt som ser fin ut? Ta heller en skikkelig rubbing og polering på den, så blir den fin og beholder original gelcoat. Lakk vil aldri bli like bra.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
paalmd Svart 19.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Hei igjen, da er våren på plass og prosjekt fortsetter. Fant hull i bunnen på båten så når jeg først hadde fått snudd båten var det like greit å pusse av all bunnstoff/primer :) la på primer idag ( under vannlinje ) . Tenkte å bruke epoxy primer som heft over vannlinje ( ifølge råd her inne ) . Fortsatt ikke motor på plass , men enn 25-30 hk motor bør gå på denne båten? Egentlig er vel 25 hk Max ifølge silver viking så kanskje greit å følge de rådene?:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.