Sjeldenutpå Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Når eg ser at det meir en antydes at portapotti tømmes i friluftområder så er eg glad det er lite utbredt. Eg har portapottiløsning i campingvogna, med fast kasett som eg tar ut ei dør i sida på vogna. Fungerer greit, men den skvulpinga og risikoen for skvett så er det fast rutine å tømme rett før dusjing. Så lenge brukerfeil er hovedårsak til septikproblemer så skal vi aldri ha portapotti. Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
finnarne Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 I Tafatt sitter PortPortien i en ramme som sitter litt opp. Dvs PP står på dørken, og så er det montert en kryssfinerplate litt opp, som det da er skjært ut sånn at Pp kommer ned. Men PP skal byttes ut, enten med en Bio-do, elller pumpe eller elektrisk (med kvern) og septikktank. Har ikke helt bestemt meg enda.tror Bioløsningen muligens blir for stor for Tafatt. Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Guest Avmønstret# Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Når eg ser at det meir en antydes at portapotti tømmes i friluftområder så er eg glad det er lite utbredt. Etter å ha møtt dopapir og mannsjit på de mest utenkelige plasser i fine uthavner er det synd det er mindre utbredt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn