ehrnst Startet 28.August.2014 Link til dette innlegget Startet 28.August.2014 Hei, Har det for meg at det finnes komplett belgsett til 290dp drev, men jeg klarer ikke finne delenummer til dette settet. Ikke vet jeg om det finnes flere typer heller, er vel typisk det er et skille på årsmodell også :) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 (redigert) I grunn så er det "one size fits all", og det er to belger, jeg mener å huske at delenummeret for belgsett er 876294 for knutebelgen og 876631 for eksosbelgen, men husker ikke om det er med eller uten klaff. Redigert 28.August.2014 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 28.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Takker! Jeg hadde en formening om at det fantes komplett sett, med begge belger og kjøleslange, jeg tar kanskje feil. Aner ikke om jeg har klaff fra før, men dette passer om hverandre uansett? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Tror du kan få begge deler med og uten klaff. Jeg bruker uten klaff på mine. Ellers som adeneo sier one size som passer alt. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Jeg tror ikke Volvo selger komplett sett, men dersom du sier du skal ha komplett sett hos nærmeste gullsmed, så får du det. Vannslangen har forøvrig delenummer 876632 Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 28.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Kan se ut som seasea har noe greier. Knutebelg etc. http://www.seasea.no/Motortillbeh%c3%b6r/VOLVO_PENTA/DREVSATS_290_-A_SP-A_-A1_-A2 men jeg får ta å ringe litt rundt :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.