Rune Hovland Startet 30.August.2014 Del på Facebook Startet 30.August.2014 noen som kan anbefale plasser for opplag innendørs i Vestfold distriktet ? 38 fot 10 tonn Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 30.August.2014 Del på Facebook Svart 30.August.2014 Bokerøya I/S Jarle Nelson 99239094 PS! Han ringer ikke tilbake på tapte anrop :-) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
harry92 Svart 30.August.2014 Del på Facebook Svart 30.August.2014 framnes maritime i sandefjord, der kan du stå inne og jobbe med båten også Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 30.August.2014 Del på Facebook Svart 30.August.2014 Kan du jobbe med båten innendørs på Framnes, det var nytt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Rune Hovland Svart 1.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2014 Framnes var rimelig dyre da 38f koster godt over 40 000kr Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Ser at jeg måtte ha betalt ca 50% mer hos Framnes i Sandefjord enn jeg gjør i dag. I tillegg til at jeg ikke kunne ha gjort noe arbeid på båten så da måtte jeg lagt til ca 100% til på dagens kostnad. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Rune Hovland Svart 1.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2014 Ja det er for dyrt , hvor har du din båt liggende på vinteren ? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 37 fot, innendørs kald-lagring, 24000,- Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Ja det er for dyrt , hvor har du din båt liggende på vinteren ? Bokerøya Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Rune Hovland Svart 2.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2014 37 fot, innendørs kald-lagring, 24000,- Hvor er dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 2.September.2014 Del på Facebook Svart 2.September.2014 Nøtterøy Båtsenter, men tror nok det er fullt der inne nå. Sitér dette innlegget Link to post
Anton Hardarson Svart 2.September.2014 Del på Facebook Svart 2.September.2014 Stavern Båt og motor Larvik http://stavernbaat.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Rune Hovland Svart 4.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2014 Kan du jobbe med båten innendørs på Framnes, det var nytt. kunne ikke stå inne å jobbe med båten der nei Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.September.2014 Del på Facebook Svart 4.September.2014 (redigert) Var det jeg mente, får vel knapt nok lov til å besøke båten I løpet av vinteren. Alt arbeid må utføres ute før den sette I hallen eller å ta båten ut av hallen en uke eller to før sjøsetting . Nytt på Framnes nå. Er blitt innskjerping på å ikke tillate eksterne firma å jobbe med båter I opplag på Framnes område. Dvs. skal du ha noe elektrisk gjort kan ikke du privat bruke hvilket selskap du ønsker. Arbeidet skal utføres av Framnes Maritime's annsatte eller selskap de har leid inn. Hvor strengt det følges er jeg litt usikker på . Du har selvfølgelig lov til å jobbe med egen båt selv. Redigert 4.September.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.