Øya Startet 30.August.2014 Link til dette innlegget Startet 30.August.2014 Hei. Jeg skal bytte frostveske på mine to KAD er. Finner ikke noen opplysninger om frostveske men har hørt om grønn og rød. Har Vovo noen preferanser på dette? Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Haba Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 (redigert) Kjenner til at Volvo selger grønn og rød frostvæske, men vet ikke forskjellen. Har aldri hørt at Volvo "lager" frostvæske, men de kan jo ha sine spesielle tilsetninger. Vi anta at du kan bruke rød G30 long-life. Den tærer ikke på aluminiums-topper eller andre metalldeler i kjølesystemet. Redigert 30.August.2014 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Meiner volvo bruker grønn frostveske Sitér dette innlegget Link to post
furhan Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 På min VP 41P skal det ihvertfall grønn frostvæske! Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
windy26 Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Et spørsmål jeg bruker blå på min 41 p-a motor er det skadelig?? Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Jeg har jobba som motormontør i 12 år. Vi brukte bare blå på alle kad motorer. Så ble det grønn etterhvert på D4og D6.. og tilslutt gul. Jeg bruker blå på min tamd 31a. Jeg tror nok ikke blå er skadelig, men disse nye er nok bedre.. Hva databladene sier om disse eldre motorene er jeg ikke sikker på. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Takk for bra svar Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 31.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2014 Takk Taunus. Da går jeg for det nyeste alternativet. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.