RH91 Startet 1.September.2014 Link til dette innlegget Startet 1.September.2014 Har nå gått til innkjøp av båt, første båt. Jeg er ganske fersk, og vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal begynne. Båten er en Winner med Volvo penta 140a motor. 18fot. Jeg må antakelig bytte gulv/dørk?. Kunne tenkt meg sånne langsgående teak panel, med sorte fuge. Hvordan går jeg frem? Ligger på treplate nå. Må gå over litt på motoren, men hva bør man gjøre før den skal ut på vannet? Må noe byttes regelmessig osv? Skriver mer ettersom der dukker opp. Tar imot alle tips og råd med takk.! Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Legg ut noen bilder... Da løsner det opp her......... Sitér dette innlegget Link to post
RH91 Svart 1.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 (redigert) Bilder må komme senere, står borte for øyeblikket pga litt omgjøring på tomta her. Har et bilde, det stativet rundt er nå borte. Var presenning over pga snø. Redigert 1.September.2014 av RH91 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 (redigert) En gang i verden hadde jeg en Winner Viscount. Dette ser ut som en Winner Wildcat...? Skal bli morsomt å se bilder av hele båten. Litt spesiell baug på disse... Redigert 1.September.2014 av Lady B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RH91 Svart 2.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Litt fler bilder. Noen tips ang gulvproblematikken? Sitér dette innlegget Link to post
RH91 Svart 6.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.