tomnewfarm Startet 1.September.2014 Link til dette innlegget Startet 1.September.2014 Hei I fjor bestemte jeg meg for å kjøpe et båt prosjekt, og endte opp med en Nordkapp 14. Og da må man jo åpenbart ha en motor til, og fant en Suzuki DT55 1995 mod. For et par dager siden startet jeg en enkel service på denne, men da jeg prøvde trim/tilt funksjonen virket den ikke. Så nå har jeg skrudd opp trim/tilt motoren og pusset bort rust og sjekket at det er strøm helt ned så det burde være i orden. Men da jeg åpnet denne motoren var det olje i den, så spørsmålet er om det skal være olje i denne motoren? Når jeg først skriver her har jeg et kjapt spørsmål: Etter å ha byttet impelleren, lager drevet en slags klikke lyd. Det er ikke et markant klikk fra den delen som gjør at den låser ene veien og lar den hopper over andre veien. Det virker som det kommer fra akslingen og det er noe som ikke går rett i hverandre, kan det ha noe med giret eller at det ikke er olje i? Hilsen Tom Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.