Lido23 Startet 1.September.2014 Link til dette innlegget Startet 1.September.2014 Har fått vann i systemet. Har tappet ut vann fra vannutskiller, tank og har luftet den flere ganger. Først gikk den på lavt turtall, men ikke når jeg økte turtallet. Jeg byttet dieselfilter, som forøvrig var ganske mye vann i glasset , og luftet på nytt. ( filter og dyser) Lurer nå på om matepumpen har tatt kvelden. Noen som vet hvordN jeg finner ut det? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Siden du har luftet filter så regner jeg med den fungerer. Men det er jo bare og åpne den samme lufteskrua på filter, og i stedet for å pumpe med hendelen kjører du startmotor noen sekunder. Da skal det komme diesel ut av lufteskrua på samme måte som når du pumper for hånd. Sitér dette innlegget Link to post
Lido23 Svart 2.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Fint. Prøver idag jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Lido23 Svart 3.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Reparere dieselpumpe. Virker som dieselpumpe har klappet sammen. Etter å ha luftet på nytt sett att matepumpen virket tok jeg av rørene inn til dysene. Der kom det ingen ting når jeg dro den på starteren. Har forstått det slik att det er komplisert å fikse dette. Noen so har erfaring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.