HåvardS89 Startet 2.September.2014 Link til dette innlegget Startet 2.September.2014 Hei! For en stund siden fekk jeg eksoslekasje ombord og etter dette har problemene komt slag i slag! Etter å ha fikset det så kom neste! Nå mangler jeg 600rpm og ca 5 knop., og ved pådrak kommer det mye sot, kun ved pådrag.. Etter råd fra VP forhandler ble turbo byttet. Uten effekt, da ble dysene sjekket, disse var boss! Nok en oppfordring fra VP forhandler. Disse er nå nye. Ingen effekt! Nå sitter jeg og lurer på om det kansje er diesel pumpen.. Noen som har noe erfaring om hva det kan være eller om hvordan dieselpumpen demonteres? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Ved eksoslekkasje kan ladeluftkjøleren bli tilgrisa inni på luftsida,kansje vert eit forsøk på å gjera denna rein Kan jo også vere diselpumpa,siden dysene var dårlig,kansje vatn i dieselen. Sitér dette innlegget Link to post
HåvardS89 Svart 2.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Ladeluftkjøleren blei vaska ved turboskifte, diesel filter, fin og grov filter e skifta ikke vann i dieselen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.