roaardal Startet 3.September.2014 Link til dette innlegget Startet 3.September.2014 Jeg har akkurat kjøpt en gh 22 dc, og har lyst til å finne litt info på den, noe som virker helt umulig da gh/rana plast har gått konkurs. Bl.a annet ble jeg fortalt at det var en 89mod, men det viser seg nå at motoren som fulgte med(yamaha 150hk) er 87mod, og da vil jeg jo tro at båten også er det. Er det noen som har noe info om disse båtene? Et register med byggenummer? Toppfart med forskjellige motorer? Og er det noen som har bilder av disse båtene? Er det fler her som har lik type båt? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Gjør et søk på internett. Det er tester og bilder i massevis Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 (redigert) virker som at disse gutta har tilgang til info om det som er bygd på Rana-Plast: http://www.pwplastservice.no Bl.a annet ble jeg fortalt at det var en 89mod, men det viser seg nå at motoren som fulgte med(yamaha 150hk) er 87mod, og da vil jeg jo tro at båten også er det. hvis du ser på bokstaven på byggeskiltet, så betyr den byggeår, dvs den kan godt ha blitt solgt i 88 eller 89 Redigert 3.September.2014 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
roaardal Svart 3.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Alfaalfa: hvor finner du disse? De testene og bildene jeg finner er av nye gh 23 dc, dette er en 20 år nyere versjon :-) Sitér dette innlegget Link to post
roaardal Svart 3.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Ivar: ble 87mod motorer solgt som 89mod siden de ikke hadde fått solgt de før altså? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.