Redman Startet 3.September.2014 Link til dette innlegget Startet 3.September.2014 Ship - ohoi. Har kjøpt meg en Sessa Key Largo 20. Fin båt til mitt bruk, med en deilig Yamaha 115 4T . Desverre har det seg slik at et av festene til konsoltrekket er ødelagt . Har forsøkt å finne nytt, men desverre uten hell. Tenkte at noen her inne kan fortelle meg hvor slikt kjøpes. Strever med å legge inn bilde, men håper jeg får det til. Kan jo legge til at forvirringen er komplett siden jeg har "springi over" fra Windows til Mac . Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Prøve importør båtsport Import v/Aadne Skolt er vel en mulighet? Tlf. nr. står på hjemmesiden til www.yamahasenteret.no Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 BATSPORT IMPORT A/S Hoydaveien 7 - 01523 Moss Resp. Aadne Skolt Tel. 905 99 383 Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.