Stig Å. Startet 3.September.2014 Link til dette innlegget Startet 3.September.2014 Skal ta båten opp for sesongen og siden tilten til drevet ikke funker må jeg jo løfte det manuelt når jeg skal ha båten på henger men hvordan gjør jeg det? Det sitter vel fast slik at det ikke vipper under kjøring? Har aldri vært borti drev tildligere. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 3.September.2014 Link til dette innlegget Svart 3.September.2014 Bare sett det i forover gear eller løft opp låsehaken i forkant av drevet og vipp det opp for hånd. Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 4.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Bare sett det i forover gear eller løft opp låsehaken i forkant av drevet og vipp det opp for hånd. Hvor i forkant sitter den låsehaken? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Sitter langt nede på drevet, inn mot akterenden. Presses ned og drevet kan løftes opp. Du må ha tau for å binde fast drevet, da det ikke er noen mekanisk låseordning på topp ala små påhengere f. eks Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 4.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Sitter langt nede på drevet, inn mot akterenden. Presses ned og drevet kan løftes opp. Du må ha tau for å binde fast drevet, da det ikke er noen mekanisk låseordning på topp ala små påhengere f. eks Takker :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.