Luco Startet 4.September.2014 Link til dette innlegget Startet 4.September.2014 Er det spesiell legering eller varme motstands dyktige bolter som brukes på eksosbend som er skrudd fast i turbo? Jeg har fått laga meg et rustfritt bend og har da valgt rustfrie skruer med litt BT kobber pasta på... Tanken var at sist gang jeg skulle løsne skruer fra gammel turbo, var hodene så dårlige pga alder og rust at di ikke gikk av... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Rustfrie bolter går sikkert fint, men ofte sprekker rustfritt lettere en svart stål. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
NilsPils Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Antakelig holder rustfritt bedre enn gamle istykkerrustete bolter. Pass på at du får bolter merket A4 (ikke A2). Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.