okeido Startet 4.September.2014 Link til dette innlegget Startet 4.September.2014 (redigert) Rusler mot Danmark om noen timer, vært i Skagen mange ganger , Hørt Sussi og leo holder til i Fredrikshavn? Noen med erfaringer? Redigert 4.September.2014 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frese på Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 I Skagen på jobb. Dødt her nå. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 (redigert) , Hørt Sussi og leo holder til i Fredrikshavn? Noen med erfaringer? Har ikke hatt "gleden" å høre Sussi og Leo, men etter hva jeg har forsått, har jeg ikke gått glipp av noe . De har vistnok forflyttet seg til Fredrikshavn ja. Er vel fortsatt noen med egen båt og fergeturister som kommer til Skagen I helgene. Men noe forsommer helg eller Juli kjør er det neppe. En fin tid å besøke Skagen. Redigert 4.September.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sydvesten Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Er nok redd det er lite liv i alle disse byene.. Sæby er dødt selv på sommeren(kanskje med unntak av to uker midt i ferien).. Frederikshavn er den største av disse byene og der er vel muligheten størst vil jeg tro.. Men en kan ikke forvente at andre skal lage liv, er det ikke liv så må en selv lage det.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
MaSa Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Var i skagen med bil for 2 helger siden, eller forrige helg. HUsker ikke helt i farta! Men da var det utrolig med folk og liv i havna. Konserter og noe festivaler på gang . Men det var sikkert bare den helga. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
baatsman Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Helgene er nok bra i Skagen fortsatt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
okeido Svart 6.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 I skagen nå, er helt perfekt bra stemning og passe med liv.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.