windy26 Startet 4.September.2014 Del på Facebook Startet 4.September.2014 Ser at ms4 satt på 41 motoren og at ms 5 satt på 42 motoren på dele tegningen ser jeg liten forskjell men det sies at ms 5 er forsterket? Men hva et forsterket kontra ms4? Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 6.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2014 Er vel ikke mye utbredd denne kassa siden det er liten eller ingen erfaring med dette , ser på dele tegningene på ms4 vs ms5 at det er liten eller ingen forskjell??! kan det være at volvo bare omdøpte den fra ms4 til 5 da den skulle bruken den på 42 motoren som har 220hk?? Jeg lurer litt på dette da jeg fra før av har en ms4 på en 41p-å 200hk kunne tenkt meg en sterkere kasse da disse ikke holder i evigheter sies det. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 11.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2014 Merkelig at ingen kjenner til denne kassa? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 11.September.2014 Del på Facebook Svart 11.September.2014 Finnes ikke mange av de rundt er jeg redd. Nicknavn kes her på Bp hadde/ har MS5B på sine KAD42 i en P35. Hør med ham. Lenge siden dog at jeg har sett ham her inne. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.