Jump to content

Comet commander 31

Kigeis

Recommended Posts

Har litt lite bilder men kan prøve å få tak i. Skal kanskje kikke på den til helga. Den må gjøres noe med ute område også en del elektrisk men det er jo bare moro vinter arbeid.

Også følger det med mye helt nytt utstyr(landstrøm ankervinsj pluss pluss alt helt nytt)

Men han som har den påsto at den stikker 1,30m i vannet det kan da umulig stemme?

Minusene er trange dollbord, vanskelig å komme foran på båten i dårlig vær, alt for stor kallesje fått min revnet av unger som nesten har falt i vannet har håntak på sydd. Jeg syns motorrommet er trangt.har 180 hk ford turbo men enten alt for stor eller for liten. Klarer kanskje 13 knop men da hører jeg det surkler i diesel slangene.

Er veldig romslig inne i båten ja, dass døra er bra her da ned i cabinene er helt okfor meg men solgt mye halvfabrikat av disse så litt små forskjeller er det..men jeg er veldig fornøyd med Forden altså men den ryker litt når den er kald, men den blir kald på tomgang og så du er klar over det.

Er veldig romslig inne i båtwn ja, dass døra er bra her da ned i cabinene er helt okfor meg men silgt mye halvfabrikar av disse så litt små forskjeller er det..men jeg er veldig fornøyd med Forden altså men den ryker litt når den er kald, men den blir kald på tomgang og så du er klar over det.

Redigert av okeido (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...