fannefjord 2 Svart 13.September.2014 Del på Facebook Svart 13.September.2014 Å da forstår jeg . Du har ikke demontert bloweren , men demonter drivdelen i registret . Jeg demonterte den da er det veldig enkelt . Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 13.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2014 Ja det kan jeg tenke meg :-) . Hadde planer om å slippe det....syns jeg har demontert nok... Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 18.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2014 Ja nå har jeg fått delene......men ble usikker på hvem vei demperen skulle være ? Tror den satt med denne siden ut : Eller slik : Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 19.September.2014 Del på Facebook Svart 19.September.2014 Ser på det første bildet at det er noen runde avtrykk i ytterkanten på demperen Se på lokket om du ser noe avtrykk på det Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 21.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2014 Da er motor igang og testkjørt en times tid og alt ser bra ut :-). Deilig å ha båt igjen..... Tusen takk for all hjelp og støtte :-) Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 21.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.