baatsman Startet 6.September.2014 Del på Facebook Startet 6.September.2014 Har gråvannstank med elektronisk nivåbryter. Den startet plutselig og pumpe og stopper ikke. Har vasket den og finner ikke feil. Setter jeg på automatikken igjen, så starter den igjen etter f eks 10 min, eller 20 min eller 1 time. Den ble byttet for 2 år siden. Noen som har vært borte i dette? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 6.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2014 Den er helt lukket med 2 sensorer som ser ut som skruer. Ingen som har vært borte i en slik? Den heter Quick ebsn 20. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 6.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2014 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lippert Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Blinker dioden? http://www.svb.de/media/614/pdf/manual_multi_2009-02-19.pdf Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
baatsman Svart 6.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2014 Har Ikke diode. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 7.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2014 Noen flere tips? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bitteliten Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Jeg hadde åpna toppen og sjekka for fukt Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 8.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2014 Skal sjekke, men det er IP 68. Så synes det er rart at det skal ha kommet fukt inn. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.