BMW X1 Startet 6.September.2014 Link til dette innlegget Startet 6.September.2014 Hvor kan jeg finne noen som kan transportere 25 fot båt fra Tønsberg til Ålesund ? Hvilke transportselskap kan jeg høre med? Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 (redigert) Jeg ville gjort som følger; google transportfirma/formidling i Ålesund, bil med kran, og hørt om de hadde transport til eksempelvis Østlandet eller selvsagt Tønsberg og forhør deg om returlast. Gjorde dette med gamlebåten, 28 ft, som skulle til Bergen (fra vineropplag i Son)tok meg litt tid på google, og fire tlf så var det i box. Husk å presisere RETURLAST, billigere. Redigert 6.September.2014 av Normarco (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 6.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Kanskje noen her inne skal ha båt fra møre og Romsdal til Oslo/østlandet? I så fall ta kontakt. Får google etter firma som kan transportere båt på vei. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 . Husk å presisere RETURLAST, billigere. Pga mye last fra østlandet til Ålesund og mye mindre andre veien så er nok prisen høyest fra østlandet….. men skader vel ikke å prøve :-) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Renita Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 Nå vet jeg ikke hvilken båt du har kjøpt, men har du vurdert å gå båten sjøveien? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 (redigert) Hva med å leie denne hengeren i Ålesund og kjøre selv? (kommer selvsagt an på hvilken 25 foter det er snakk om, samt at man har tilgang til en trekkvogn som er stor nok, og har sertifikat) Redigert 7.September.2014 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
BMW X1 Svart 7.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 hei, har ikke nok feriedager til å gå sjøveien, ikke har jeg stor nok bil til å trekke en så stor båt. Så må nok la noen andre gjøre jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Anton Hardarson Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 kan prøve http://www.kranhjelp.no/ eller Johnsen Transport AS 900 89 810 Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 7.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 takk, hører med disse om de har mulighet og til hvilken pris. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 knallfin helgetur dette :) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 Hva slags båt er det ? Bredde høyde ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Gunnar Okstad Svart 8.September.2014 Link til dette innlegget Svart 8.September.2014 "MS Nyksund" tar all frakt av fritidsbåter sjøveien. Gjorde dette med min 29ft CA nettopp. Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 10.September.2014 Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 Ulvan rederi går hele kysten, løfter båten opp fra vannet, mannskapet sikrer båten på dekk, og løfter båten på vannet. Fikk tilbud på Kr 17000 for en 30 fots seilbåt fra Fredrikstad til Trondheim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.