Jankar Startet 6.September.2014 Link til dette innlegget Startet 6.September.2014 har en lowrance hds5m med navionics brikke, sist jeg var ute fikk jeg opp standard båtsport kart på den, og alt var i skjønneste orden. idag fikk jeg kun 3d kart som kunne minne om google earth. noen som vet hvordan jeg endrer dette? Sitér dette innlegget Link to post
Cheng Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Er nok blitt satt til 3D kart ved en feiltagelse. I følge manualen så skal det være å : trykke "Menu" 2 ganger velg "Chart" og trykke enter velg "Chart Data" og trykk enter. velg så ønsket visning Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.September.2014 Link til dette innlegget Svart 7.September.2014 (redigert) Du har enten fått satt på satellitt overlay for både land og sjø, 3D funksjonen eller skyggelegging, eller en kombinasjon av disse. Redigert 7.September.2014 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.