Jankar Startet 8.September.2014 Link til dette innlegget Startet 8.September.2014 Siden jeg ikke har kalesjegarasje bak på båten min, tenkte jeg å se på det og få laget en pølse eller lompe om du vil til å ta rundt kalesjen når den er rullet sammen, og lukke den med en glidlås på langs. noen som vet om en god kalesjemaker eller om dette kan kjøpes ferdig? Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 8.September.2014 Link til dette innlegget Svart 8.September.2014 Spørs jo hvilken side av byen som er preferanse, men Doxa på Ramstadsletta skal være bra. Har brukt dem til rens etc. Kalesjemaker'n på Eidsvoll laget en veldig god og rimelig havne kalesje til vår forrige båt. Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 16.September.2014 Link til dette innlegget Svart 16.September.2014 I tilbudene fra Hansen Protection står det at de tilbyr kalesjetrekk (2 stk) for 750,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.