Ask Startet 9.September.2014 Link til dette innlegget Startet 9.September.2014 Hei Eg tenkjer å montera ein ekstra sinkanode på akterspeglet, og kopla den til tiltpumpa på påhengsmotoren. Eg må då kopla dei saman med ein ledning eller streng. Kva materiale bør ledningen/strengen vera av, og kva dimensjon bør den ha? Avstanden er neppe meir enn 25 cm. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 10.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 Løftar denne. Ask Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 10.September.2014 Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 På drev fra Mercruiser er det en rekke slike koblinger mellom de ulike delene i drevet både på inn og utisen av skroget slik at det ikke skal bli ulikt elektrisk potensiale. Disse er i tynt rustfritt stål. Kanskje 0,5-0,75 mm^2 tverrsnitt. Jeg synes tilsvarende kunne fungere for deg. Tynn wire. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 10.September.2014 Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 Det meste funker, kan også bruke patentbånd. Bruker du kabel hadde jeg brukt 2,5kvad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.