Roger og Olina Startet 9.September.2014 Del på Facebook Startet 9.September.2014 Satt og leste denne artikkelen i ste. Fytterakkern for en ekkel følelse det må ha vært. Sikkert fått ett snev av panikk, slik at han satte i feil gear slik at hele suppedassen gikk på sjøen... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/baat/skulle-sjoesette-baaten-havnet-selv-under-vann/a/23291560/ Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 9.September.2014 Del på Facebook Svart 9.September.2014 Veldig trist for bil eier Bra det gikk bra med personen! Jeg ser det er en Mercedes. Kanskje en Mercedes ML(?) Jeg hadde selv Mercedes ML tidligere. Brukte den som trekkvogn for min RIB på henger. Tillatt hengervekt, ved BE-førerkort er vel 3,2-3,3 tonn på ML. Likevel er det ett STORT problem med den bilen, den har vel dårligste konstruerte håndbrekket av alle biler Kan være det som har hendt her. Fører har rygget nedover. Holdt inn bremsen, satt på brekket, sluppet opp bremsen og bilen har bare begynt å trille bakover. Det skjedde meg. Heldigvis bommet jeg ikke på brems/gass... Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 9.September.2014 Del på Facebook Svart 9.September.2014 Godt det var våkne tilskuere der. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 9.September.2014 Del på Facebook Svart 9.September.2014 Så samme tilfellet i gjestehavna i Kristiansand for en del år siden. Der var det, av alle biler, en sølvfarget Porsche med båthenger og båt, som braste baklengs ned rampa, og hele ekvipasjen ble etter hvert stående på bunnen, noen meter under vann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.