Roger og Olina Startet 9.September.2014 Link til dette innlegget Startet 9.September.2014 Det driver alt i fra pinner til store stokker i sjøen nå. Sikkert pga flommen i bla Otra. Var nede for å sjekke båten for noen min siden og ble overasket hvor mye stokker som lå og fløt overalt. Så skal du på sjøen her sør, så ville jeg ha gått sakte og hatt øynene med meg. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Har kjørt med bilen langs Nidelva som kommer ut i Arendal og Tvdalsvassdraget som kommer ut ved Kjevik de to siste helgene. De bringer med seg mye rask nå som det er flom. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Barnato Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Mye drit utpå idag ja, møtte på 3 stykk euro paller også. (Kristiansand) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 11.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Såpass ja.. Skal ut i morgen igjen. Så best å følge med-- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.