guddal Startet 9.September.2014 Link til dette innlegget Startet 9.September.2014 I stedet for Båter i sjøen, dro vi på båtmesse i Cannes. Var forøvrig i Monaco i går, men det ble nesten litt for mye av det gode for oss dødelige. En Azimut 98 lå inneklemt mellom noen andre yachter, og den ble bare en liten pusling..... I dag var vi på åpningen av messa. Premiere på bla Azimut 50 og 95. 50en er vel mest aktuell for oss, når den begynner å bli noen år gammel! Nydelig båt! Var ombord i 95en også, og den var helt fantastisk. Ellers ombord i 54 og 64, nydelige båter å sikle etter. 45en var flott, og når man skal stikke fingeren i jorden, den vi egentlig har bruk for! Princess 43 falt igjennom for oss, etter Azimut. Fairline 48 veldig fin, gode løsninger. En annen klasse enn Princess, synes vi. Men Azimut øverst [emoji3] Ellers ombord i Sunseeker 55 Manhattan, og 78 (?). Og AB 92, rå sportscruiser fra Italia. 60 knop toppfart, med forbruk ca 1000l/t i den farten. Og da gikk dagen, i 28c varme. Var vel omtrent 562 båter vi ikke rakk å se på [emoji12] Noen bilder: Sitér dette innlegget Link to post
guddal Svart 9.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Kanskje få lagt inn flere bilder når jeg kommer hjem, fra det "skikkelige" kameraet. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Kort og godt ett stort WOW Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Du er ikke snau, men nå skal jeg gi deg et lite tips Guddal: Du må ikke finne på å ta med deg kona på ei sånn messe, det kommer til å støve av lommeboken din til våren For øvrig moro med bilder fra messa til "Fiffen" Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
baatsman Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Herlig :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
guddal Svart 9.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Hehe,Trond, vet ikke om det er meg selv eller fruen det er mest risky å ta med på sånne messer. Farlig er det uansett! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Slutt med tullprat og stikk og finn ut hvordan gråvannsbryter skal funke Guddal. Det er vel noen andre spørsmål jeg lurte på og. Ta det med teknisk direktør på Azimut. Ta det som en utfordring :) :) Kan tenke meg den messen er rå :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
guddal Svart 9.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Messa var rå ja, blir alt for lite med en dag. Etter en stund går det helt rundt oppe i hodet. Er jo fristende å selge huset, kjøpe seg en 60-70 foter og bo i den. Skal se om jeg har samme tanknivåbryter som deg,når jeg kommer hjem. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Det er lekkert design. Ingen tvil om det. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.