Cap.thomas Startet 13.September.2014 Link til dette innlegget Startet 13.September.2014 Hei. jeg skal pusse opp en Herwa 15 fot og kommer til og legge ut bilder fortløpende. Hadde vært fint med innspill og meninger. Det som er planen er og legge inn en annen dørk en glassfiberdørken som er der fra før av. lakkere båten i en stilig farge montere fiskestengholdere ratt og kalesje. https://baatplassen.no/bildearkiv/57/57042/1410560424.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 (redigert) Noen forslag til hvordan jeg skal legge gulv? Redigert 13.September.2014 av Cap.thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 (redigert) Det er en Herwa 15 290 kg, skal bygges om til en ordentlig fiskebåt. Redigert 13.September.2014 av Cap.thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Der er båten hentet og klar for og begynne oppussing! Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 satt i gang med nedsliping tette alle hull og ujevnheter med sparkel. brukte bare vanlig biltema glasfiber sparkel først også brukte jeg fin sparkel fra biltema etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 slipingen av sparkel og andre ujevnheter er ferdig. har våtslipt ferdig og begynner på med grunning som dere ser på bildet her. Sitér dette innlegget Link to post
Cap.thomas Svart 13.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 grunningen er ferdig. men som dere ser på bildet ser den veldig Orange ut. det er fordi jeg skal ha en dekor stripe i Orange langs hele siden fra bau til akter fargekombinasjonen blir hvit under på skutesiden cox grå oppe over skutesiden med en lamborgini Orange dekor stripe. dette skal bli sikkelig gutte-fiskebåt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.