Ivardraco Startet 15.September.2014 Link til dette innlegget Startet 15.September.2014 heisann som titel sier så lurer jeg på propell valg på min båt står i dag a6 dp propell på den men vet ikke om dette blir rikig propell med over 4-6 pers i båten Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 16.September.2014 Link til dette innlegget Svart 16.September.2014 Hvor høyt turtall får du på maks? Denne motoren skal yte maks ved 3600 o/min. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Ivardraco Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 ca 3000 men flapsa bremser siden de ikke går opp atm Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Da har du fått fart på motoren din da Ivar? Går godt på nesa med flapsa i bånn tenker jeg Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 18.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 jada bytta propeller til det dårlige sette jeg hadde og det hjalp en del det gitt men er ikke helt bra enda stoppa på 21knop og får den ikke opp med 4 pers ombord heller så mye og ta tak i vinter ser jeg Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 18.September.2014 Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Hvis flapsa står i bunn. Vil du nok slite med å få planet ut. Jeg har de alltid helt oppe over 20 knuter Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Ivardraco Svart 19.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2014 har klart og fått opp i 21knuter så med 3 ombord med flapsa i bånn :P så er vel kanskje håp når de kommer i gang også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.