tangkvast Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Uff, du har vært skikkelig uheldig. Jeg hadde aldri hatt noen store problemer med min. Eneste at jeg måtte skifte raisere og manifoldene på denne. Alltid startet og gått som en klokke. Får håpe du er heldig i alt uhellet, selv om det kan se litt mørkt ut. He he. Har nok vært litt uheldig, men er vant med at "shit happens" så tar det egentlig litt med ro hva som skjer ;-) Skal fikse dette nå og så håpe at neste år blir problemfritt. Hvis ikke selges båten og klin ny med garanti kjøpes!!! Sitér dette innlegget Link to post
tangkvast Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Hvor lang leveringstid har Michiganmotorz forresten? Bare litt nysgjerrig... Sitér dette innlegget Link to post
age Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 (redigert) Kopi fra mail: 'Shipping is $525 to Oslo, Norway via OCEAN (20-30 day delivery time) for this 5.7L engine'. Ja, det er bare riste på hode å komme seg videre. Men kjipt at en skal være så uheldig. Redigert 17.September.2014 av age (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
age Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Muligens misforståelse, men mente at den bør mariniseres iallefall. Da kjøper jeg heller noe som er klart, går fort nok båten likevel. ;) Øh, nei ! Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 De sa rundt 30 dager til meg også, det tok 40. Bestill med alt annet i samme slengen også. Slanger, slangeklemmer, pakning guffe, plugger, bensinpumpe, vannpumpe osv Hvis skruer er rustne så bestill nye. Momentnøkkel.... Sitér dette innlegget Link to post
age Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Regner med det tar noen ekstra dager. Men nå haster det heldigvis ikke med sesongen på hell. Enig, det er særs viktig å få med seg alt i samme slengen. Og takk for innspill :) De sa rundt 30 dager til meg også, det tok 40. Bestill med alt annet i samme slengen også. Slanger, slangeklemmer, pakning guffe, plugger, bensinpumpe, vannpumpe osv Hvis skruer er rustne så bestill nye. Momentnøkkel.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.