Jardar Hansen Startet 17.September.2014 Link til dette innlegget Startet 17.September.2014 skal disse to ledningene ha kontakt med hverandre? https://baatplassen.no/bildearkiv/56/56970/laderele.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 Hvis du skriv litt på det bildet so har eg ein bedre sjans til å snakka sant når eg skal skriva eit godt svar. Alle skruterminaler som det er koblet ledning på, er nummerert med tall og/eller bokstaver. Skriv desse nummera inn på bildet, so veit eg meir om kva eg snakker om. Men som eit foreløbig svar vil eg sei at det ser ikkje slik ut. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Jardar Hansen Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 ok skal ta en titt til på det. Saken er den att denne båten hadde seg en uke på havets bunn,så det er litt mye irr å dritt der så vanskelig å se noe. det røde lyset begynte å lyse nå i helgen så tenkte det måtte være ladereleet som ikke ville mer. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 17.September.2014 Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 ok skal ta en titt til på det. Saken er den att denne båten hadde seg en uke på havets bunn,så det er litt mye irr å dritt der så vanskelig å se noe. det røde lyset begynte å lyse nå i helgen så tenkte det måtte være ladereleet som ikke ville mer. Huff og huff. Det kan bety at batteriet har brukt sine siste krefter som "ubåtbatteri", til å "reparera" både dynastarter og rele. Sitér dette innlegget Link to post
Jardar Hansen Svart 17.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2014 er bare å få den til å lade nå, så funker alt igjen :-) går som en klokke i hvertfal, var det elektriske som tok mest skade av ubåtlivet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.