catano Startet 17.September.2014 Link til dette innlegget Startet 17.September.2014 Hei PÅ mine Yanmar ly3 370 hk ble det byttet dyser, selv om alle ble byttet er det masse røyk fra eksos. Har ikke kjørt båten, bare startet og sett etter ved tomgang. Hva kan så være grunnen til dette? mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
bellen Svart 18.September.2014 Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Sort røyk? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 18.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Hei. Grå diesel røyk, slik som før bytte. Fikk beskjed i dag å kjøre motorer på full guffe i 1 til 1,5 timer, så skulle røyken være borte. Verkstedet påsto at jeg så skulle få i forhold til før bytte 100 omdreininger mer og oppnå således Max turtall. Er lit i tvil, men er det ikke 3350 omdreininger disse skal ha ? Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
avmønstret5 Svart 18.September.2014 Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Har du byttet br.ventiler eller bare dysen? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 18.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Hei. Motorene er bare kjørt ca 900 t så byttet bare dyser. Det er ikke mange timer dette, men siden selger ikke utførte dyse sjekk/repp på 250 t satt jeg igjen med problemet. Ventiler ble justert på 250t fikk vite nå da dyse spisser ble byttet til ny type var det ikke behov for ventil justering da motorene går nydelig. mvh catamo Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.