giver Startet 24.April.2005 Link til dette innlegget Startet 24.April.2005 Hei Det har ligget en Laser i hagen i flere år til ingen nytte. (Magemuskelaturen og overkroppen er ikke hva den var.) Er det noen som har en formening om hva jeg kan få for denne? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 24.April.2005 Link til dette innlegget Svart 24.April.2005 Vet ikke noe om Laser, men kanskje Norsk Laserklubb kjøp og salg kan hjelpe: http://n3sport.no/Bulletinboard.asp?OrgElementId=202709 Hvis den er billig er jeg kanskje interessert Morten Sitér dette innlegget Link to post
Bagheera Svart 24.April.2005 Link til dette innlegget Svart 24.April.2005 Jeg hadde en pent brukt laserjolle tidligere. Når jeg solgte den for 5 år siden satt jeg prisen til 10.000, og fikk solgt båten på 2 timer. Tror prisen skal ligge rundt der. Kommer selvsagt an på alder og tilstand. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 24.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2005 Takk for hjelpen. giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.