Camarque44 Startet 25.September.2014 Link til dette innlegget Startet 25.September.2014 Hei. Etter en halv sommer med vandring i turtall , har jeg nå kommet fram til at det må være Turboen. Har byttet diverse sensorer. Klarer ikke å holde stabilt turtall rett etter at komp. Skal gi seg, Tok noen bilder i dag, hva tror dere? Turboen er fra år 2000. Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 25.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2014 Fikk ikke til å laste inn bilde.. Hvordan gjør man det? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 25.September.2014 Link til dette innlegget Svart 25.September.2014 "Laste opp bilder" står det rett under her. Gjør det og kopiér lenken som du limer inn i tekstruten. Har du målt turbotrykket? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 25.September.2014 Link til dette innlegget Svart 25.September.2014 Hei du finner bruksanvisningen for å legge inn bilder her: https://baatplassen.no/i/topic/96401-hvordan-legge-inn-bilder/ Lykke til! Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Camarque44 Svart 26.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Har prøvd å laste opp, men det vil ikke virke. Men uansett, sendte mail til sevi turbo. De var sikker på at tuboen var såpass slitt at den ikke klarer å holde trykket. Blir nok å bestille en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 26.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 26.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Må en jente til..... Hilsen Trine Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 27.September.2014 Link til dette innlegget Svart 27.September.2014 Tja, bildet viser kanskje at det er rustent i turbinhuset, da blir det lekkasje av eksos forbi turbinbladene. Det blir som å ha eksoslekkasje, dårlig turboturtall og altså dårlig turbotrykk. Har du turbotrykksmåler? Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 27.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2014 Hei. Ja, lånte en måler av en her på forumet. Men tidligere i sommer , når jeg testet, klarte jeg å komme rett over komp, før den gikk ned igjen. Så det ble ikke målt skikkelig. Når jeg senere byttet om på ecu, fikk jeg den over problemområdet( merkelig at den skulle bli bedre) men med en gang jeg skulle ta den ned til 3300, gikk den bare lengre ned. Har nå tatt av Turboen , og fant også noen kutt på skovlene på luftsiden. Sevi turbo mente også at det var slitt rundt/veggene på selve huset. Derfor klarte den ikke å holde trykket på lavere turtall. Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 27.September.2014 Link til dette innlegget Svart 27.September.2014 Hva tar Sevi for den jobben ? Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Camarque44 Svart 27.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2014 Jeg sender inn min, og får en frisk turbo tilbake. Tror det blir rundt 9000.- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.