borghans Startet 25.September.2014 Link til dette innlegget Startet 25.September.2014 Har en Viknes 1030, her har jeg Racor filter med påmontert fødepumpe. Ønsker bytte dette ut med et dobbelt filter, racor eller annet fabrikat. Jeg prøver å finne et dobbelt filter som har påmontert fødepumpe, dette er veldig praktisk ved bytte av filter, det er enkelt å pumpe diesel i filteret for å få ut luften. Har leitet, men har ikke funnet dette, så det spørs om det er å få tak i. Eller kan det finnes en løs fødepumpe som man kan montere på tanken, foran dieselfilterene? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Hengst har en liten fin pumpe, jeg har montert en slik selv foran den doble filterholderen Jeg handlet min på Bilxtra, men flere kan nok skaffe denne Bilde Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Kanskje du kan flytte pumpa over på den nye filterpakken ? Vender for filtere bør uansett stå etter pumpa. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.