myhreoe Startet 25.September.2014 Link til dette innlegget Startet 25.September.2014 Hei, har to stk svinghjulshus med delenummer 555611 Tror det er til en B20 men kan noen bekrefte det? Var inne på marineparts europe men får ikke opp noe når jeg søker. Den som slutter på 12 er til aq131. Så jysla rart at jeg ikke får opp noe som helst. De er jo flink til å skrive om det er utgått og hva som er erstatning. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
I.M.S. Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 (redigert) Volvo Penta pleier ofte å bruke et innstøpt nummer på støpekomponenter for å identifisere "råstøpet" før bearbeidning og delen får et annet nummer etter maskineringen som da blir reservedelsnummeret. Antar det er noe slikt du har her. Innstøpte nummer er derfor i de fleste tilfeller ikke identisk med delenummeret men kan i mange tilfeller ligge i nærheten. Redigert 26.September.2014 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 26.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Ok, Er det noen som har ett B20 hus liggende og som kan se etter om det er samme nummer 555611. Det er en som vil kjøpe de av meg men så lenge jeg ikke vet om de passer så skjønner jeg godt han ikke tør å handle. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
myhreoe Svart 30.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2014 Ingen som har en gammel B20 liggende og som kan sjekke nummeret på svinghjulshuset ? Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.