oivindg Startet 28.September.2014 Link til dette innlegget Startet 28.September.2014 (redigert) Er det noen som vet hva slags servoolje jeg skal ha på styringen på min Fairline Targa 43? Og om man kan blande syntetisk og mineralsk? Jeg mistenker at originaloljen var mineralsk, men nå er jo mye av det som selges syntetisk. Biltema har for eksempel en syntetisk servoolje. Redigert 28.September.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
nordan family 27 Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Her bør du sjekke NØYE før du heller på noe, og hva du blander sammen. På min styring skulle det være en spesiell type som ikke skulle blandes med noe annet. Men endte med å få tak i den på Maritim når jeg fant ut hva jeg skulle ha. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Her bør du sjekke NØYE før du heller på noe, og hva du blander sammen. På min styring skulle det være en spesiell type som ikke skulle blandes med noe annet. Men endte med å få tak i den på Maritim når jeg fant ut hva jeg skulle ha.Takk for advarselen. Da får jeg sette i gang litt detektivvirksomhet for å finne ut hva produsenten anbefaler. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Jori Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Veldig ofte er det automatolje som er brukt. står i instruksjonsboken din. Hos meg er det laveste kvalitet automatolje som er forskrevet, så bruker fint den eller høyere kvalitet da. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Veldig ofte er det automatolje som er brukt. står i instruksjonsboken din. Hos meg er det laveste kvalitet automatolje som er forskrevet, så bruker fint den eller høyere kvalitet da.Det står ingenting i min instruksjonsbok om oljetype. På nettet finner jeg at Teleflex har brukt to ganske forskjellige typer. Må grave litt mer i det. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.