lassepelle Startet 28.September.2014 Link til dette innlegget Startet 28.September.2014 Jeg har sett bilder av undervannshus som har et hull på undersiden for vanninntak. Når jeg sjekker på nett så ser jeg at noen undervannshus har hull men andre ikke. Er dette avhengig av årstall eller utveksling? Jeg har 2 aq140 og 2 280 drev der det ene tydeligvis har vært i bunn for det er et stort hakk ca 3-4 cm over oljeskruen. Jeg glemte såklart å sammenligne med det andre drevet, men det kommer litt vann ut i hakket og derfor lurer jeg på dette inntaket? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Et bilde og en litt bedre forklaring hadde nok hjulpet mye ? Det skal være normalt være et hull i bunn av drevet til vanninntaket, i tillegg til rillene på sidene ? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Jeg tenker på punkt 20. Problemet er at den ene motoren blir litt varmere enn den andre, men om det skal være et inntak på undersiden og det er nesten tett pga grunnstøting så kanskje det kan forklare varmen? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Ja, det skal alltid være et hull på undersiden i tillegg til rillene, men dette er primært for å drenere vannet, ikke for å ta inn nok vann. Dersom du har et stort hakk i drevet som det kommer vann ut av, ville jeg kanskje vært mer bekymret for det ? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Jeg skal såklart demontere drevene og sjekke olje og sånt. Har ikke rukket å sjekke olja enda, men det blir kontrollert iløpet av uka. Om jeg må bytte undervannshus så får det bli så. Var mest nyskjerrig på om det hullet hadde noen viktig funksjon for kjøling :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.