roeren Startet 28.September.2014 Link til dette innlegget Startet 28.September.2014 I dag søndag 28/9 hadde Småbåtgruppa i Bragdøya Kystlag ’Seilsøndag’. Jeg dro fra Randesund (Herøya) med oselverseksæringen, der jeg møtte en slump folk. Vi brukte oselveren til en liten seilas i fjorden mellom Bragdøya og Fiskå, mest en øvingstur for de mer uerfarne. Deretter god lunch med medbragt Gorgenzola- og spinatpai. Utpå middagen dro jeg tilbake til Randesund. Det blåste friskt, laber til frisk bris, og jeg seilte i ro og fred og med fiskesnøre ute for bare fokka over fjorden. Fangst? Nei! - Men fin tur! Sitér dette innlegget Link to post
Skudenes Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Herlig Sitér dette innlegget LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden. Link to post
roeren Svart 29.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Mange takk, Skudenes! Vedlikeholdet på mine robåter er nok "noe enklere" enn på "Skudenes"! Har du forresten noe kontakt med Råseglarlaget? Sitér dette innlegget Link to post
Skudenes Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Ja, var der mye tidligere. Hender jeg stikker innom nå også. En kjempekoselig gjeng der, også gode vafler :-) Sitér dette innlegget LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.