Smiley Startet 29.September.2014 Link til dette innlegget Startet 29.September.2014 Møkk, rur og skjell er et tilbakevendende problem hver høst når man har båtplass i ytre Drammensfjord. Jeg var derfor "spent" på hvordan skjærgårdsjeepen så ut etter sin første sesong "på" sjøen. Den har ligget på flytedock, og etter å ha inspisert skroget kan jeg ikke forstå hvorfor ikke flere benytter seg av en slik. Ikke et snev av hverken møkk eller noe som gror. Tidenes enkleste båtpuss står foran meg...... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Søringen Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Hadde oppe en Øien 530 pga service nettopp, det var langt mindre groe i år, og båten var så godt som fri for rur. Var i grunn bare å ta en god runde med høyttrykksspyleren, så var den OK for et år til. I fjor var det enormt mye rur og groe på våre 3 båter, så kan ha vært spesielle forhold i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Tilnærmet null groe/rur under. Det var nesten like lite i fjor. Dette er vollen i oslofjorden. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Fint lite hos oss også, men manglet likevel noen knop... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Ingen groe. lit blåskjell på braketten bak og grønske i vannlinja som gikk av med vanlinjerens og høytrykkspyler. et par rur under, men de var lette å fjerne. Blir bare flekking på bunnsmurninga og oppfrisking i vannlinja til våren. Båten står nå tørt og fint i naustet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
SR400 Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 Ingenting her heller. Jeg har brukt ferskvann under båten Sitér dette innlegget http://nmbf.no http://baatene.blogspot.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.