Kristian Rygh Startet 29.September.2014 Link til dette innlegget Startet 29.September.2014 Hei. Har en 85 mod johonson 40 hk som soter ned ene tennpluggen. Bytter plugger så går den som ei kule helt til jeg slakker av for så å gi gass igjen, da vil den ikke gå på full gass. Har testet kompen og den er lik på begge sylindrene. Har koblet bort autolube men det er helt likt. Noen forslag om hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Ronny11 Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Dersom den har 2 coiler, ville jeg ha byttet de om for å se om problemet flytter seg. Coilen skal klare minst 1 cm gnist i friluft. Du kan også prøve å justere ned åpningen til 0.4-0.5mm og se om pluggen holder lenger, da er det et tenningsproblem i så fall. Sitér dette innlegget Link to post
Kristian Rygh Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Ok. Får prøve dette. Blir først å demontere og rense forgassere da den hoster på tomgang. Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Jeg ville byttet senter pakning på den som soter og testet att flottør nål lukker . Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Kristian Rygh Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Kanskje et dumt spørsmål, men hvor er senter pakningen? Er det pakningen på kammeret med flotør i? Denne så veldig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Kristian Rygh Svart 3.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 Da var forgasserene rengjorte og nye plugger satt i. Startet opp, motor sveiv fint en stund og så bare stoppet den. Virker som den ikke tenner. Når jeg skal sjekke coilene er det bare å ta av tennpluggledingene på coilene å vri på tenningen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.