BMW X1 Startet 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2014 Skal ha båten liggende ute i vinter, bør jeg ta service på drev/motor nå eller kan jeg gjøre dette til våren når jeg skal ta den opp for å ta på ny bunnsmøriing ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Må ikke båten ut av vannet om du skal ta service på drevet da? Vanlig oppfatning er vel at om båten ikke skal brukes, så er service bra om høsten, før opplag. Enten det er på land eller i vannet. Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Båten må ut av vannet for å ta service, mulig jeg kommer til å bruke båten litt i vinter. Er kostbart å løfte den opp nå for å ta service og så løfte den opp igjen til våren for bunnsmøriing. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.