Arkmagi Startet 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2014 Hei. Jeg har en Nexus Wind Transducer der propellen har falt av på ett eller annet tidspunkt og den virker dermed ikke helt etter hensikten. Vindmåleren fungerer tilsynelatende fint bortsett fra den manglende propellen. Jeg har forsøkt å søke på nettet etter reservedeler til utstyret uten hell, jeg har også snakket med Watski og de sendte meg en link til reservepropell til Nexus logg. Syns det er litt kjedelig å måtte kjøpe ny transducer til mange tusen når det bare er en plastdings som mangler [emoji51] Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 er det denne ?? reservepropeller 79 kr http://www.benns.se/instrumentnav/nexus-instrument/reservdelar/propeller-twin-fin Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Arkmagi Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Ja! Genialt. Tusen takk. Håper de kan sende til Norge :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.