Coronet Startet 24.April.2005 Link til dette innlegget Startet 24.April.2005 Har leste endel synsing om Biltema produkter. Skal nå skifte knutebelgen til mitt VP 280 drev og lurer på om noen har negativ erfaring med bruk av slike produkter fra biltema? Kjekt å spar noen kroner, men om sannsynligheten for belghavari blir større frister det ikke så mye.... Sitér dette innlegget Link to post
740 c Svart 24.April.2005 Link til dette innlegget Svart 24.April.2005 Det er vanskelig å bedømme kvalitetsforskjeller på orginale/uorginale deler bare ved å se på dem,men når det gjelder "kritiske komponenter" som skal skiftes hadde jeg ikke vert i tvil, ORGINALE DELER. Jeg så et skrekkeksempel for et par år siden på et Mercruiser drev,eieren hadde montert uorginale sinkanoder,resultatet var stygge korosjonsskader.Hva med sinken? jo den såg nesten like fin ut, det tydet på at sinken ikke var av rett legering. Men dette betyr ikke at Biltemas produkter ikke er brukbare,Biltema har mange bra varer. mvh 740 c Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Enig. Kritiske deler tar jeg ikke sjansen på noe annet en orginalen. Men når det gjelder andre produkter er min erfaring at Biltema svært ofte er minst like bra og bare halvparten så dyrt! Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Er enig med att jeg helt klart hadde kjøpt orginal. Hva om noe skjer? Dekker forsikkring / reklamasjon osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.