Alfonzo Startet 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2014 Noen som kan fortelle meg logikken i bryterne til lenco trimplan? Skal man kjøre styrbord flaps ned,så må man trykke på babord bryter i øvrekant f.eks. Hva slaks logikk er det i dette tullet? Varn full han som kom på dette? eller er det bare meg som ikke skjønner poenget her? bryterne er jo koblet stikk i strid med sunn fornuft,og skal tydeligvis være sånn Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Tja,, det står vel "bow up /down" på bryteren mener jeg å huske, så teoretisk er det jo korrekt.. Men jeg var like irritert over dette som det kan se ut som du er, så jeg byttet om på kablene styrbord/babord, og alt var brått mer logisk for en ingeniørhjerne.. Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 2.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Jojo greit at det står det på bryterne. Men det er liksom ikke sånn man tenker at det fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Bare å flytte ledningene. Logisk for noen, ikke for deg og meg:) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 (redigert) Tenkte som dere, men har montert "som det skal". Baug opp/ned får jeg bare når jeg trykker begge samtidig, og det er OK. Styrbord bryter sørger for styrbord opp/ned, og babord bryter = babord opp/ned. Ok det også. Redigert 3.Oktober.2014 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.