rein Startet 2.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2014 Jeg gikk tom for bensin midtfjords, men hadde fått låne litt "i tilfelle" bensin av en nabobåt på holmen. Denne hadde oljeblanding, men jeg kjangset på å etterfylle litt. Jolla med en 9.8 hester firetakters Tohatsu gikk greit til å begynne med, men stoppet så innimellom. Til slutt fikk jeg kun halv fart med full choke og full gass - men stabilt. Noen tips til hva jeg skal gjøre for å gjenvinne normal ytelse? Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 2.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2014 Kan jo være det ordner seg bare du får kjørt igjennom en stund med vanlig bensin igjen. Hvis fortsatt problem ville jeg så prøvd med bytte av tennplugger. Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 3.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 Gjorde det samme med en bil jeg hadde. Den kom seg etter at den fikk ren bensin. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 3.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 Så sant du ikke fikk dårlig/forurenset bensin ,så vil dette ordne seg ved neste fylling med ren bensin. Sitér dette innlegget Link to post
rein Svart 3.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 thanx - det var oppmuntrende med en enkel løsning på båtproblematikk for en gangs skyld Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Drener forgasser (skrue under) Tørk av pluggen og fyll på med rein bensin. Går nok fint det Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Eller enda enklere. Start motoren og ta av bensinslangen og kjør motoren tom for oljeblandingen. Ta av bensinslangen på tanken. Stikk en tynn skrutrekker inn i slangekoblingen og tøm den for bensin. Tøm bensintanken og fyll på ren bensin. Koble alt sammen pump fram ny bensin i forgasseren. Kjør noen runder på full gass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.