WGM Startet 3.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2014 Trenger å toppe tankene mest mulig før opplag, så derfor spørsmålet.Helst en stasjon mellom Svelvik og Horten med en viss omsetning så jeg slipper å få utvannet bunnfall fra tankene på tampen av sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 3.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 (redigert) Marinaen i indre havn i Holmestrand har kortautomat. http://1881.to/Yiuy9E Redigert 3.Oktober.2014 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
lippert Svart 3.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 Svelvik Marina Ring 975 85 912 først så får du status på tanken. Det er vel ingen stasjoner i dette området som har noen særlig omsetning på denne tiden av året. Men jeg har pleid å fylle der hvert år før opplag og har ikke hatt problemer. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
SvartRøyk Svart 3.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2014 Horten Båtsenter på Indre havn i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 4.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Horten Båtsenter på Indre havn i Horten. Indre Havn ? Er dette helt innerst på Vervsområdet, ved innløpet til kanalen ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 (redigert) Nei, ikke fullt så langt inne. Når du kommer inn fra Vealøs, sikter du inn midt mellom kirkespiret og den høye kranen. Du fyller fra flytebrygge. Gå langt inn, slangen rekker kun en tredel ut på bryggen. Og OBS, automaten tar ikke rene kreditkort, kun vanlig debet/bankkort. Redigert 4.Oktober.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
VannTro Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 (redigert) Før odden ved innløpet til kanalen holder du styrbord i stedet for babord rundt odden. Da ser du marinaen rett frem. Her har jeg satt et punkt i kartet: http://kart.gulesider.no/m/8cCui og der kom Lars meg i forkjøpet ser jeg..... Redigert 4.Oktober.2014 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
WGM Svart 5.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 Takk for nyttig informasjon. Da får jeg sørge for å ha litt penger på kontoen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.