Chiefengineer Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Det kan vel muligens være ulikheter på konstruksjonene på disse inntakene. Så lenge en ikke skaper undertrykk men heller positivt overtrykk vil nok systemet være tilfredsstillende. En må nesten bare kontrollere med produsentens spesifikasjoner, poenget er å lage en føding og ikke undertrykk. Mine inntak er ikke lik de som er vist i bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Den står samme vei på min.. og på min forrige, og den før der.. tror det er riktig, Luco ! Worry : Og så står de med åpningen forover på min som er lik båt og lik motor og kansje lik årgang (2002).. interesant dette :-) .. Ikke sikkert dette betyr allverden på båter med maksfart 20 knop men at det er viktigere når en nærmer seg dobbel fart...? Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Som nevnt tidligere.. om det er til generator står den riktig vei. fanger man vannet uten at generator går, risikerer du å fylle hele generatorens eksos system, som igjen kan overflomme tilbake inn i generatormotorens eksosventiler,, som igjen blir død...... Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Er den til generator skal den være flat, med hull eller slisser, og ikke ha denne formen. For å unngå over eller undertrykk. Og den skal ikke stå slik den er montert her med en annen skroggjennomføring i linjen til fartsretningen. Uansett om den er til motor eller generator. Ikke noen god montering uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.